cReAtIvE

Комплексно рекламно обслужване

Новини

Рекламни материали и сувенири                                                        

Поръчайте сега!Не чакайте последният момент!Рекламни сувенири на супер цени!

 РЕКЛАМНИ МАТЕРИАЛИ И СУВЕНИРИ                                                              

Голямо разнообразие от рекламни сувенири - рекламни химикалки, пластмасови и метални, рекламни запалки, рекламни чанти, конферентни чанти, чанти за документи, бизнес чанти, рекламни раници, рекламни чаши, рекламни USB флашки, USB флаш памети , пепелници, чадъри, ключодържатели, календари, подаръчни комплекти,вина, тирбушони,  комплекти за вино, кутии за вино, стенни рекламни часовници, настолни часовници, рекламни луксозни сувенири (луксозни химикалки, писалки, ролери, луксозни кожени портфейли от естествена кожа), Нестандартни рекламни сувенири. Рекламен текстил – печат върху рекламни тениски, шапки и др. Брандиране на сувенири, надписване на сувенири.

РЕКЛАМНИ USB ФЛАШКИ – Подарете на Вашите клиенти и партньори един изключително практичен корпоративен подарък, който ще осигури продължителна видимост на рекламното Ви послание. Ние предлагаме разнообразие от модели рекламни USB флаш памети с възможност за брандиране.

При интерес към рекламните сувенири, моля използвайте контактната форма или се свържете с наш сътрудник на посоченият телефон.

 Реклами ще насърчават българите да избират почивки в страната.

Нова рекламна кампания, чиято цел е да насърчава българите да прекарват ваканцията си в местни курорти, ще започне в четвъртък Министерството на икономиката, енергетиката и туризма. Проектът е на стойност 3.1 млн. лв. и се финансира по оперативната програма "Регионално развитие".
Рекламната кампания на туризма пред българската аудитория се проведе и през 2010 г., отново със средства от европейската програма "Регионално развитие". Тогава проектът, изпълняван от консорциум, в който влизаха дружествата "Огилви", "Реформа адвъртайзинг", "Метрополис" и "24/7", беше на стойност 2.1 млн. лв. Кампанията "Потърси България" включваше телевизионна, интернет, печатна, радио- и външна реклама.

Законите на билборд рекламата

 

Външната реклама не отмира. Напротив, тя става все по-иновативна и конкурентна. Затова са важни основните правила в изготвянето и поставянето на билбордове, които правят тези рекламни съоръжения забележими.
Кои са те? Пол Шугит ги изброява в онлайн материал за Advertising.About. Ето какво съветва той относно билборд рекламата.
1. Шест или по-малко думи е идеално. Имайки предвид, че хората са в движение, когато виждат билбордовете, те едва ли биха имали време да прочетат повече текст, с по-малки букви. 6 секунди се смята от американската рекламна индустрия за средното време, в което се прочита текста върху един билборд.
2. Когато поставяте билборд, се постарайте той да е забележим, но и да не отвлича вниманието прекалено. Този метод за външна реклама е предназначен най-вече за шофьори, велисопедисти, мотористи и пешеходци. Не бъдете потенциална причина за възникване на инциденти.
3. Това не е времето за директен отговор. На някои билбордове са поставяни телефонни номера и имейл адреси, но специалистите смятат, че в 99% от случаите никой не би се свързал с компанията след като е видял контакти, изписани на билборд. Билбордът е вторична, спомагателна рекламна медия. Идеален е за популяризиране на марката в подкрепа на дадена кампания, но той не може да свърши работата с „голямото покачване” на интереса.
4. Билбордовете трябва да бъдат „умни”, но не прекалено. Един скучен билборд ще бъде игнориран. Разбираемият надпис с изображение може да бъде запомнен. В никакъв случай билбордът не бива да налага усилия да бъде разбран и да провокира хората да му отделят минути от времето си, за да мислят над това, което казва в него.
5. Колкото повече, толкова по-добре. Вярно, закупуването на много такива рекламни пространства не е евтино, но разполагането им в голяма част в града или на автомагистралата увеличава ефекта от тях в пъти.
6. Не го казвате, покажете го. Бъдете креативни. Това не е само плоско рекламно поле с определени размери. Можете да излезете от него като монтирате допълнителни приставки, да се обърнете към 3D ефект или анимация. Грабнете вниманието с нетрадиционна идея. Добър пример е „смачкан” билборд от кампания в борба с катастрофите на пътя от август 2010 г. в Колорадо, САЩ.Надписът гласи: „Шофирането опасно близо не си заслужава. Дайте път на камионите. Това е законът.”

 

 


 

Google стана най-скъпата марка в света

Стойността на цветното лого възлиза на близо 159 млрд. долара, като се повишава с 40% за една година, показва класацията на Millward Brown.
Google детронира Apple от първото място в класацията за най-скъпа марка в света. Това показва проучването на Millward Brown за стойността на брандовете през 2014. За една година марката Google е увеличила стойността си с 40% и е достигнала 158.843 млрд. долара. За сметка на това Apple бележи 20% спад и заема второто място в класацията със 147.880 млрд. долара.
В тазгодишната класация първите четири места са заети от технологични компании - IBM е на трета позиция, следвана от Microsoft. Около една пета от компаниите, присъстващи в тазгодишната класация Топ 100, са технологични. Общата им стойност е около 827 млрд. долара, което е една трета от общата стойност на всичките 100 бранда.
При автомобилите най-скъпата марка се оказва Toyota с 29.598 млрд. долара. Компанията заема 23 позиция, като отбелязва спад от 3 позиции спрямо миналата година. След нея се подреждат BMW с 25.730 млрд. долара на 32 място и Mercedes с 21.535 млрд. долара на 42 позиция. В класацията присъстват още и автомобилните производители Honda, Ford и Nissan.
От Millward Brown отбелязват, че през последната година се наблюдава около 12% ръст в общата стойност на всички марки, като тя вече достига 2.9 трлн. долара. Facebook, Baidu (водещата онлайн търсачка в Китай) и Yahoo отбелязват двуцифрен ръст от съответно 68%, 45% и 44%.
Марките, установени в континентална Европа, са увеличили стойността си с 19% за една година, което е повече от всички останали региони по света. За сравнение миналата година ръстът е бил едва 5%, отбелязват от Millward Brown.


 Електронната поща остава по-ефективна от социалните мрежи

Бизнесът продължава да разчита на класическите имейли за набиране на клиенти

Рекламните кампании с имейл съобщения са много по-ефективни от тези в социалните мрежи, сочи наскоро проведено проучване на анализаторската къща McKinsey & Co., цитирано от Еntrepreneur.com. Според информацията електронната поща е 40 пъти по-ефективна при набирането на клиенти, отколкото хилядите туийтове и постове, които предприемачите публикуват във Twitter и Facebook.

“Ако се чудите защо търговците са склонни да ви заливат с електронни писма, обяснението е много просто: методът работи“, казват в изявление от McKinsey. От самата поява на социалните мрежи, когато много хора предвиждаха светлото им бъдеще, съществуваха защитници на класическия имейл, като основен начин за официална връзка с клиентите. Още през 2009 г. различни анализатори споделяха мнението, че електронната поща е първата и най-голяма социална мрежа в света. Сблъсъкът между двете услуги продължава и до днес.

Защо социалната мрежа все още не може да изпревари електронното писмо по-ефективност? Според McKinsey около 91% от американските потребители използват имейлите си дневно. Нещо повече, бързите поръчки на стоки чрез електронната поща са цели три пъти повече от продажбите, които се реализират с помощта на социалните мрежи, а средната стойност на всяка поръчка е с около 17% по-висока.
Разбира се, всичко това не означава, че търговците трябва да ни бомбардират с безкраен спам.
Трябва да се има предвид и постоянната промяна в поведението на клиентите. McKinsey съобщават, че между 2008 и 2012 г. се забелязва 20% спад в използването на електронна поща от американските потребители. По това време социалните мрежи предложиха много лесни начини за комуникация между хората, в които търговците също трябва да инвестират, смятат от McKinsey. Това, което те не трябва да правят, е да забравят електронната поща, чийто потенциал може да се използва изцяло, следвайки няколко прости принципа:
1. Фокусиране в крайната цел, не в първоначалния клик
Търговците изпипват всяка част от изпратения до потенциални клиенти имейл – от полето „Subject” до графичното съдържание на самото съобщение и структурата на прикачените файлове. От McKinsey коментират, че това е добра практика, стига повече хора да разберат, че не е важно да привлекат вниманието на клиента за кратко, а да го задържат и насочат до момента, в който той извърши самата покупка.
Защо да инвестираш толкова много време в електронно писмо, което препраща потенциалния клиент към главната страница на фирмата ти, когато можеш да го насочиш директно към продукта, от който той евентуално би имал интерес? Експерти смятат, че този метод може да увеличи ефективността с до 25%. Не трябва да забравяме и мобилните устройства, тъй като според McKinsey 45 на сто от изпратените писма в момента се отварят чрез смартфони и таблети. Според статистиката броят на търговците, които не успяват да оптимизират имейлите си, за да спечелят нови клиенти, не е никак малък. Според Google около 61% от потребителите не са склонни да се върнат в сайт, който по някаква причина е бил недостъпен първия път. Още по-лошото е, че 41% от разочарованите потребители посещават сайта на конкурентна фирма.
2.Споделяне на наученото
Най-добрите маркетингови организации виждат във всеки имейл възможност да научат повече за потребителите си. Те си набелязват ясни цели за всяка кампания, записват данните от нея, които след това биват споделяни в цялата група или останалата част от организацията. Така, различни търговци от една група могат да се учат едни от други, като се опитват да претворят успехите и да не повтарят провалите на своите колеги. По този начин, без да се увеличава броят на кампаниите, както и недоверието у потребителите, компаниите реализират увеличение в приходите си от имейл реклама.
3. Направете го да изглежда лично
Да изпъкнеш става все по-трудно. И докато потреблението на електронна поща намалява, количеството на изпратените писма расте. Според анализаторите от Forrester през миналата година в САЩ са били изпратени рекордните 838 млрд. рекламни писма. Ето защо, търговците се опитват да създадат "лична" връзка с всеки един от адресатите си. Най-добрите имейли са персоналните.
Онлайн магазинът Gilt Groupe например, е разработил 3000 вариации на писмата, които всеки ден изпраща до потенциалните си клиенти. Всяко едно от тях е съобразено с интересите на получателя, като моделът е базиран на поведението на съответния човек в сайта, историята на продуктите, които той е разглеждал, както и миналите му покупки в сайта. Разбира се, инфраструктурата, която стои зад подобно софтуерно решение, е доста сложна и скъпа. Но инвестицията си заслужава. Според специалисти персонализираните писма могат да увеличат приходите с до 20%.


 40 страхотни принт реклами

Въпреки технологичния напредък и изобилието на интернет и ТВ спотове, печатната реклама все още заема значимо място в маркетинга. Принт рекламите лесно се запомнят и могат да привлекат много потенциални потребители.
Дизайнът, цветовете и съдържанието на принтовете следва да са качествени, но основното предимство на добрите принт реклами пред останалите е иновативността и интересната концепция, която остава в съзнанието на потребителите. Колкото по-провокативни и новаторски са те, толкова е по-голям шансът да направят силно впечатление.
Примери за интригуващи принт реклами, можете да погледнете тук: http://smashinghub.com/40-amazing-print-advertising-examples.htm


 

 

 

 

fb icon